2010-03-21
 23:20:22

Söndagkväll.

Hej! :)

Jaha, då var det söndag. Denna helgen gick riktigt fort, i fredags jobbade jag sen gjorde jag inte ett skit, sov hos Sanna igår och latade mig idag. Sov några timmar på soffan idag, några timmar när Magnus var och spelade innebandy och några timmar nu ikväll. Missade delar av Wipeout, hela parlamentet & delar av Ballar av Stål :tired: Vet ni vad? Det var så jävla skönt att sova.

Nu pratar jag med min underbara vän Sarah, fan den människan är verkligen totalt underbar. Jag har fallit totalt för henne. Gulligt va? :love:

Imorgon är en bra dag, imorgon ska jag få träffa både mamma & pappa, ceasar & whisky. Har haft väldig hemlängtan nu de sista dagarna. Får skjuts upp så jag är där halv 11 :) Då ska det fikas med pappa i huset i Stisse, sen åker han till jobb & jag åker till Eket medans mamma jobbar. Sen när mamma kommer hem ska vi äta middag & mysa framför tvn. Sköööönt! :) Åker hem igen på kvällen, ska ändå sova där nästa fredag.

Nej, dagens outfit idag? Hm.. Vill ni verkligen ha det?

Puss :love:


myrann

Ååååh vad söt du är! :) är det nästa fredag du ska vara hemma hos din mor och dem någon dag så vi skulle leka och sånt? Minns inte :)



PUBLICERAT: 2010-03-21, 23:36:11 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: