2010-03-26
 23:43:36

Söndag?

Uschja, det känns verkligen som en söndag idag. Gårdagen var sjukt rolig, hann med Stinsen, Helsing, Utposten & Cardinal. Nej, jag blev inte asnitad, jag spydde inte, däckade inte, bölade inte och jag har inte glömt en enda sekund av kvällen. Jag hade bara jävligt kul! Tyvärr blir jag alltid bakfull när jag dricker något annat än bara cider. Blä. Så idag är man inte kaxig ^^ Drack min första tequila igår, chockerande men sant.. DET VAR GOTTE! :D Tack alla medverkande.

Idag har jag & Clara lunchat & fikat med Farmor & Farfar :) Jättetrevligt som alltid! Synd man inte kan ses oftare. Efter det åkte jag, Clara & mamma hem till Eket, röjde bland en massa grejer som var mina och syrrans så nu är hela bilen full med grejs som ska hem imorgon. Mami kör ju mig :D Nice.

Nu har jag precis tagit ett varmt bad & ska strax hoppa i säng (läs soffa).

Imorgon blir det att gå upp tidigt, köra ner & sen ska vi på handledarkurs, jag och halva Magnus familj. Hörs efter det! Puss :love:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: