2010-03-17
 06:53:41

Godmorgoooooon!

Hej söto läsare :)

När jag vaknade tänkte jag bara; nej, jag vill inte idag. Idag vill jag ligga kvar här hela dagen.
Men..jag gick upp :) Är påklädd & fin nu & ska snart ut med Ellen, som ligger helt utslagen i sin lilla korg, ser rätt roligt ut. Hon gick upp & åt och gick sen och la sig och däckade igen, min sötnos.

Dagens outfit:
Ljus turkos långarmad t-shirt från Mamma
Vanliga tråkiga jeans från ingen aning.
Armband by me på dagis igår ;) Haha.



Hörs ikväll <3 Läs Sarahs blogg medans jag är borta! Puss :love:


myrann

Åh vad söt du är! Jag vill också ha armband.. saknar göra armband på fritids! :(



Fan vad snygg din design är nu förresten.. när ändra du den?



PUBLICERAT: 2010-03-17, 10:41:33 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: