2010-03-17
 18:16:47

Frusen & trött :tired:

Hej :)

Nu är jag hemma, skönt :) Är riktigt trött, funderar på att slänga mig på soffan ikväll. Sitter ju knappt där längre känns det som, datorn & jag är som nykära. Tycker om att blogga igen :)

Idag blir det köttfärslimpa & potatis till kvällsmat, eller rester från igår spätta & stekt potatis.. Hm..

Älskling ska & spela badminton så jag är hemma själv, trist men sant. Får väl städa eller nått.

Jobba imorgon & fredag också, sen ska jag fan hålla helg. Ska hämta bebisen hos Sarah i helgen också, SÅ JÄVLA NAJZ:D. Är sjukt sugen på att börja övningsköra igen, ska bli skitkul att köra med Magnus. Ska gå på handledarkurs nästa lördag! Synd att man måste gå den jävla kursen igen, jag har ju redan gått den med mami :thumbdown:. Aja.. Struntihopa, det skulle varit gratis bara.

Nej nu blir det maaaaat. Hörs snart igen! Pussa :love:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: