2010-03-24
 16:29:38

Dagen, änsålänge.

Hej! :)

Syster Clara hämtade mig vid 11- halv 12 idag & då körde vi upp till hbg, lämnade Ellen hos Hanna, stack sedan till Natasha & gullade med hennes fina Liam sen mötte vi Frida i Billesholm och pratade lite och nu är vi i Eket.

Jag har glömt min jävla mobilladdare, så vill ni något så får ni skriva på fejjan eller här. Någon som har en iPhoneladdare i närheten? Fan... Bara halva batteriet kvar & jag ska hem på lördag. Mög.

Vad gör ni idag?

Puss :love:


Hanna

Ted har ju i-phone du kan kanske låna den medans han jobbar eller något? Du får ringa och fråga honom! :)Han är den enda jag kommer på som har en i-phone... eller nä.. Anita har en också.



PUBLICERAT: 2010-03-24, 21:23:08 | URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: