2010-03-16
 21:55:33

Blogglust?

Hej!

Sorry för dålig uppdatering idag, men jag är trött, stum & sliten. Har inte orkat & har inte haft några idéer om vad jag ska skriva. Så kan det vara ibland! Känner ni så ibland? Sarah bloggar nonstop känns det som, hon är så duktig!

Har ni sett min lilla ikon? Det lilla hjärtat som blinkar uppe i browsern. Sötigt!

Imorgon börjar jag senare, men slutar halv 6. Dryyyygt, min röst lär försvinna helt! Men jag älskar stället så skitsamma :)

Tänkte gå och lägga mig snart, är riktigt trött.

Godnatt & puss.


myrann

Har man inget vettigt att blogga om så är det helt okej att låta bli. Blir ju bättre inlägg om man är sugen? :)



PUSS BAIZ KÅÅÅÅÅRV.



PUBLICERAT: 2010-03-16, 22:28:08 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: