2010-03-10
 19:34:56

Biggest loser, me like.

Okej, ärligt nu. Jag har varit fruktansvärt omotiverad med bantningen och verkligen inte pallat. Något som motiverar mig iaf är tv-programmet Biggest Loser :) tittar på det nu, önskar att det fanns något liknande här i sweden. Fast typ som någon utbildning eller nått, som man betalar via studielån eller nått. Aja drömma går ju.

Jag kanske ska sluta röka imorgon, tillsammans med Sarah.. Uh.. Får se hur det blir med det.

Heja mig att jag faktiskt tänker gå ner i vikt & så fort jag har pengar till det ska jag och Magnus gå på Cambridge eller God Balans. Så det så.

Nej nu blir det käk, kyckling & pasta ^^


Ämma

Ja för de ska ju göra tv-serien på svenska men en utbildning eller liknande hade ju inte suttit fel


Ronja

vill du ha ett asbra tips på vad du ska äta? jag rasar i vikt här. :P



PUBLICERAT: 2010-03-10, 22:26:21 | URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Ronja

HÖHÖ bantingskur deluxe, låt bli att äta detta: bröd, pasta, ris, potatis och majs. Då minskar du de stora antalet med kolhydrater, som gör att man sväller upp en hel del.



När jag började med detta så började jag fundera på vad jag då skulle äta... Ja, grönsaker och kött är det ju, och det roliga med min diet är att man får äta hur mycket fett som helst typ, så har du lust kan du sitta och hälla i dig grädde och ändå gå ner i vikt. ;)



Det var väl det mesta... Se upp med sockret också!



PUBLICERAT: 2010-03-11, 00:27:58 | URL: http://papillonsdamour.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: