2010-02-24
 19:33:22

Huvudvääääääääärk!

Hej på er :)

Vaknade vid 9 av att det ringde på dörren så jag flyger upp ur sängen, drar täcket om mig, försöker få tyst på Ellen som skäller som en dåre, tar upp henne i famnen, går ut i hallen och där står en gubbe från Eon och flinar åt mig. Moget ^^ Gillar inte alls att vakna på det sättet, skällande hund & främmande folk som ringer på dörren. Människan var tidig, typ 5 dagar tidig. Suck... Nu har vi iaf en ny elmätare, wiho.. eller nått.

Tog bussen till jobb vid tolv, började halv ett. Najs :) Var inte speciellt sugen på att jobba idag, kände mig så jävla sliten när jag gick upp men jag jobbade på lika bra för det :) Kaffe & cigg sen känns det mesta bättre. Förutom nu, jag har sån sjuk huvudvärk, verkligen hemskt. Ska försöka sova en stund när jag bloggat färdigt!




Lite reklam kan jag ju bjuda på iaf, Barnens Lekland fd Skattkammarön öppnar på fredag så ni vet ;) Välkomna!

Nej sova nu. Puss på er & piller till mig.

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: