2010-08-05
 18:39:53

1500 bilder! :O

Godkväll :)

Mamma och pappa kom vid två, då drack vi kaffe & min rabarbersaft (som jag gjort själv!) och snackade skit. Sen kom J & Magnus hem så då lagade vi en god middag och satt ute i trädgården och åt, snackade om mobiler, youtube-klipp & folks felsägningar. Höhö.

Nu körde pappa hem, mamma ska sova över :) Myspys, äkta tjejkväll med manikyr & pedikyr. Fotbad och grejer!

Håller på att tömma iPhonen :P 1500 bilder sen jag köpte den! Vad ska man med alla till egentligen?


Cissi

Hoppas att du haft en bra dag! =)



PUBLICERAT: 2010-08-05, 19:17:52 | URL: http://ceciliav.com
Anna

Ja det var så mysigt så, Erika, och jag är jättefin, men det var ju lite onödigt av mig att bada mobilen i fotbadet! Allt funkar på den igen, utom att jag inte får någon täckning, mycket skumt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: