2010-04-17
 12:46:21

XXXLutz :)

Denna dagen har änsålänge varit skitbra :D Det började med att jag åkte till Jägersro för att byta buss, träffade en skiiiiiithärlig tjej som heter Danielle, vi klickade verkligen direkt. Så jag gick med henne hela förmiddagen. När vi kom dit var där ingen kö och vad jag och Danielle hade fått höra var där 3000pers igår och lååång kö utanför stället. Vi hade tur och kom 40 minuter innan det skulle börja egentligen, så vi gick rakt in utan att köa. Väl inne var där FULLT med folk, vi hade tur. Några minuter senare stängde de dörrarna. Vi satt först ner och lyssnade på ett föredrag om XXXLutz 10 minuter typ, sen fick man ställa sig i kö till intervju. Detta är då ett delmoment med en intervju på 5 minuter, sen blir man mailad om man har gått vidare typ. Bådas intervjuer gick skitbra, kändes det som iaf :) När vi var färdiga stack vi till Jägersro igen & fikade. Jag & Danielle klickade verkligen direkt! Urgullig tjej, vi pratade verkligen om allt på den lilla tiden. Lär nog träffa henne snart igen. Kul va? En skitbra dag alltså.

Nog om det. Värsta långa inlägget om 3h i mitt liv :P

En glad Erika :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: