2010-04-03
 10:55:25

Godmorgon!

Hej :)

Vaknade av att älskling låg och puttade på mig och talade om för mig att mitt larm ringde, så är det alltid. Jag vaknar inte av larm.

Har städat lite nu på morgonen, tagit disken och tvättat lite till! Jag är bäst.

Ikväll är det fest i Eket, ska bli najs. Vi blir inte så många som vi brukar, men vad gör det? Några nya ansikten kommer också och det är alltid kul! :) Måste bara hinna inom systemet idag ^^ Annars får jag dricka vin.

Vad gör ni idag? Firar ni påsk? Festar ni? Sover ni?

Puss:love:


Nathalie Phexell

Ska inte göra ett skit idag men ha det så skoj=)


natasha

varit ute i de fina vädret ska äta gott nu!!! puss på dig



PUBLICERAT: 2010-04-03, 17:37:23 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Frida

Innan vakna ja heller aldrig till mitt alarm, men sen ändrade jag signal så nu har jag samma som min ringsignal.. De funkar, :D



PUBLICERAT: 2010-04-04, 18:19:27 | URL: http://fridaafiianilsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: