2009-09-10
 06:48:41

Värre..

Godmorgon! Har sovit sjukt dåligt i natt, har vaknat flera gånger av att det gjorde sjukt ont i halsen, eller för att näsan var helt täppt eller för att jag började hosta :( Fryser som en idiot just nu. Sitter i morgonrock och täcke på soffan och vill bara dö. Ska in till malmö vid 1, men just nu ser det mörkt ut. Ska ringa och kolla hur sugna de är på att bli förkylda.

Mailade en massa med säljaren av min FURminator, som jag vann på tradera för ett tag sen men som fortfarande inte kommit. Hon skickade en ny igår! Förhoppningsvis kommer den idag eller imorgon!

Jävla hals :(

Nu ska jag dricka litervis med te, suga på bafucin tills jag inte känner av min mun och tycka allmänt synd om mig själv.


Bjuder på en -sjuk-t ful bild på mig. Höhö.


Clara

Haha! Bildtext: Erika do not aprove of this! >:C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: