2009-09-29
 07:11:23

Övertrött & fryser.

Vaknade precis :) Innan jag cyklar till jobb kvart över 8 ska jag ha varit ute med Ellen, duschat, fönat håret, sminkat mig(?), gett båda djuren mat, gjort & druckit kaffe, ätit nån frukost, klätt på mig, något mer?

Är sjukt trött idag, känner mig verkligen död. Hoppas nu att jag är ledig på onsdag! Kan behövas...Vill ju upp till hbg oxå!

Nää måste klä på mig, som sagt fryser jag. Sitter insvept i mitt dun-täcke men vad hjälper det? Nej på med kläder!


Vi hörs sen, skickar ni sms ringer jag på lunchen :) Funkade ju bra igår!

Puss.


Angelica

Vad fin din nya design är. Den blev ju jättebra.



PUBLICERAT: 2009-09-29, 19:25:11 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/
Anna

Var blir min design av? Hmm... och kommentarer kanske?



PUBLICERAT: 2009-09-30, 18:35:13 | URL: http://annaieket.blogg.se/
Clara

Så du vaknar på morgonen, går ut med Ellen och SEN klär du på dig? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: