2009-09-12
 14:32:13

*hosthost*

Godmorgon!

Japp, godmorgon är det. Jag vaknade precis. Gick visserligen och la mig 3 så det var med all rätt jag sov länge. Ha! Hade nog kunnat sova längre, men vaknade av att jag hostade som fan. Störigt! Idag är det storstädning bland kläder, vilket jag hatar. Jag tycker själv att jag inte har några kläder, men om man tänker efter har jag alldeles föööör mycket kläder. Attans, blir väl att skicka en kasse till UFF idag...

Simba ligger och tvättar sig som aldrig förr, gör han sig fin för att Ellen kommer inom de närmaste dagarna, skulle inte tro det. Han vill nog bara vara snygg för sin matte :) Min fina kille.

Jag vill baka men jag har inga grejer att baka med hemma, >.< mög.

Frukost? Ja, eller nu är det mer lunch/middagstid. Let's eat pasta! :D

Puss!



Min snygging!


Yazze

Pröva du de? :P De låter sjukt äckligt ja, men de hjälpte på mig :P



PUBLICERAT: 2009-09-12, 14:42:47 | URL: http://alexandersmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: