2009-09-27
 19:15:35

Helgen :)

Hejhej!

I fredags jobbade jag till fem, var sjukt trött när jag kom hem. Gick ut en lång uppfriskande runda med Ellen, sen mös vi i soffan. Käkade chips & drack cola. Mys! Somnade vid tolv, vaknade vid tio. Gick upp och drack kaffe, tittade på tv och tog det lugnt. Sen städade jag en massa :) Skönt att få det fint. Matrummet har sett ut som ett bombnedslag, men nu är det fint :) Körde hem till mamma & pappa & festade igår. Härlig stämming, härligt folk & jag bjöd på nakenchock ^^ Haha. Allt var precis som det skulle. La mig vid 4 gick upp vid 11 halv 12 (tror jag). Stack därifrån vid 2 och då åkte vi inom Emelie som gav mig massa skitsnygga bhar, en topp & två par byxor. Fett najs! Tack gumman. Sen körde vi hem och nu sitter jag här och skriver och snaskar på en liten bit marsipan :) Mums! Saknar min Natasha.. Ska nog upp till Helsingborg och hälsa på henne och Hanna i veckan.

Nu ska jag fortsätta mysa, titta på top model 12 och pussa på Ellen.

Hörs, puss!


natty

tycker jag låter som en bra ide! vaddå naken chock huh? :o puss



PUBLICERAT: 2009-09-27, 20:50:48 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Anna

Nakenchock! Ja, jag var faktiskt lite orolig att din BH plötsligt skulle vända sig ut och in, det fanns alldeles för mycket folk med kameror med på festen!


Clara

Den där marsipanen skulle ju vara till tårtorna du skulle baka till mig!! Vad ska du nu garnera tårtorna med?! NUDLAR KANSKE? XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: