2009-10-03
 22:15:24

Vackert väder!

Hej!

Var precis ute med Ellen, och vilken jävla storm det är ute. Det regnar och blåser som in i helvete. Vårt lock på grillen hade flytt, visserligen bara några meter men ändå. Trädgårdsstolarna hade vält. Jag hatar hösten som fan. Folk som tycker om hösten är störda, enligt mig. USCH! Fick ta på regnkläder & stövlar. Ellen verkade inte ett dugg intresserad av att gå ut, men eftersom hon inte använder kattlådan fick vi kila ut ändå ;) Blöt blev hon! Hon gjorde båda sina behov väldigt nära huset. Söta djuret! Någon mer som njuter av vädret?

Grannarnas flaggstänger såg väldigt ostabila ut! Vi är ju så smarta så vi har en teleskopisk flaggstång som blir två meter hög när man drar ihop den. Så den står stilla! Ha. 150kr och flaggan följde med, magnus han är bra på att handla :)

Såg vädret precis, och det ska bli lika jävligt imorgon.. Fan ta er. Visserligen är jag bara inne & tvättar och städar ändå. menmen, kan inte få allt.

Vi hörs. Puss!


natty

jag tycker det är mysigt när man är inne :p men dock inte när man är ute, brrrrr :(



PUBLICERAT: 2009-10-03, 22:39:59 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Dixi Wonderland

Jag älskar hösten men bara när det är soligt ute så man kan ta underbara höst bilder :/



PUBLICERAT: 2009-10-03, 23:37:55 | URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: