2009-10-05
 16:17:12

Stolt!

Hej!

Har haft en underbar dag på jobb, barnen hade studiedag! :thumbup: Väldigt lugnt och skönt! Jobbade tillsammans med G & M. Det har varit så lugnt och skönt, och väldigt trevligt. Trivs på jobb!

Har gjort om min älskade Natashas blogg, fyfan vad bra den blev! Är så jävla stolt. Fett fin blev den & det tycker Natasha också! Lyckades även med en länk-bild längst ner i hennes meny, som lite reklam för mig själv. Jag är sååå bäst just nu!

Är stolt över min blogg-mamma också, hon har fått mig att skratta massvis idag. Läs hennes blogg, skrattgaranti!

Nu ska jag dricka en Gevalia Cappuccino Daim, ta en cigg & sedan duscha och fixa mig inför en kurs jag ska gå på med Magnus mamma ikväll! :) Trevligt!

Imorgon ska jag vara på Susannes (Magnus mamma heter så!) jobb och jobba mellan 8-13! Älskar att jobba där, det är alltid kul & trevligt. Barnen är hur goa som helst!

Nej tack för mig. Vi hörs!

ps. med tanke på hur många läsare jag har tycker jag det är konstigt att så få kommenterar! :O


natty

det är bara jag som vågar kommentera hehe :D trogen läsare! haha. jag tycker min blev supersnygg! vad är det för kurs? puss



PUBLICERAT: 2009-10-05, 17:10:44 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Angelica

Ja, visst är det märkligt. Jag har samma problem =).

Skulle även behöva din hjälp med en grej. Min blogg vägrar lägga upp bilder. Trodde det var fel på datorn men det var det inte. Fel på min sida. Suck. Vad ska jag göra?



PUBLICERAT: 2009-10-05, 19:55:06 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/
Angelica

Vet inte vad som hände. Den mirakulöst lagade sig själv?? Helt plötsligt kunde jag lägga ut igen. Märkligt. Men vad vore livet utan överraskningar?

Går bra på jobb?



PUBLICERAT: 2009-10-05, 22:06:49 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: