2009-10-28
 14:24:39

Mensvärk! :(

Hej!

Var på jobb i typ 50 minuter idag, sen stack jag hem. Hade sån jävla mensvärk, kunde knappt gå :( Fick stanna flera gånger på vägen hem för det gjorde så ont. Stackars mig! ;( Svalde lite tabletter, la Ellen på magen och sen sov jag! Bästa botemedlet! Har fortfarande ont nu men mår mycket bättre.

Ikväll blir det turne, till Ekeby. Ska träffa mina älskade f.d grannar! Frida, Tobbe & Simon, fan de människorna ligger mig varmt om hjärtat. Underbart! Ska även en runda till mami :)

Var ute med Ellen precis, det kom en hare och satte sig typ 4 meter ifrån oss. Ellen blev helt stel, haha. Sen började hon pipa och ha sig.. Stackars hare!

Puss & hej, soffan kallar!


Berlocken är köpt på tradera, typ 20spänn med frakt. Kärlek - kärlek - kärlek, precis vad jag känner för Magnus.


Clara

Jättefin berlock :) Varför kom du inte inom till oss på din turné och hälsade på oss och Honda? :P


Anonym

Kul att ha dig här, stumpan! Tack för hjälpen med Tradera! Hoppas jeanstightsen passar, så ni slipper se mig i skotskrutiga nylonstrumpor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: