2009-10-17
 23:34:10

Kalas!

Hej!

Dagen började med att vi åkte hem till Caroline & Jocke i Skurup, Magnus skulle slipa deras golv i hallen (blev riktigt fint) så jag och Caroline gick en runda till stadsparken med ungarna. Trevligt :)

Sen åkte vi & handlade lite på netto i Svedala på vägen hem.

När vi kom hem slog vi in paketet till Josefine, gjorde oss i ordning sen kom Magnus föräldrar & hämtade oss, så körde vi till Josefin och Mikael och firade Josefine.

Kalaset var hur trevligt som helst, sjukt god mat och efterrätt (kladdkaka a lá Josefine, mums!).

Nu är jag helt slut, ska lägga mig snart ska bara leta upp min bikini och en handduk först. Ska på vattengympa med Magnus mamma imorgon, ha! Sen ska vi till Vellingeblomman & kolla/fika. Träävlig lördag!

Saknar Ellensnuttan sjukt mycket ;( Hon är ju hos Hanna över helgen.

tänkte att jag bjuder på en lunarpose/fjortisposebild,
kass push up bara, mer tuttar om den ska räknas. Ha!
Jag är snygg ibland.

Puss på er.


Stu McCall

Erika Roos,



is a cutie-pie and has awesome chat!



MUCHAS LOVE!



- stu x



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: