2009-10-08
 14:08:27

Ha!

Hej!

Såg nyss att jag skrivit över 300 inlägg, detta blir mitt 303e! Har jag inget liv? Jo, men jag älskar min blogg & mina läsare!

Idag är jag ledig, och fan vad jag njuter. Har städat lite, och ska fortsätta med det om en stund! Ska bara fixa lite bloggmojs. Vad tycker ni om att jag har ändrat i menyn, att det är bilder med text istället för standardtexten. Jag blev skitnöjd :) Lätt som en plätt dessutom!

Ska jobba 3 dagar i veckan resten av oktober, yea! moneymoneymoney :) Hoppas bara att jag hittar ett nytt jobb sen..

Fixade två bloggar igår, Liindas & hennes kompis Carro!

Nej hörs sen! :)


Hanna

Länkarna funkar inte gumman! :(



PUBLICERAT: 2009-10-08, 19:15:22 | URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Moster Jenny

Fin blogg, gillar designen. Kram från tanten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: