2009-10-20
 22:52:51

Godnatt!

Hejhej!

Dansen var helt ok, förutom att det var sjukt varmt där inne! Dansade med diverse konstiga människor -som vanligt. Vissa var man bara tvungen att skratta åt.

Antagligen blir jag arbetslös i November igen ;( Jävla arbetsförmedlingen, dom snackar så mycket skit om att satsa på ungdomar. Gå och dö. Ni vet arbetsintervjun jag var på, den gick skitbra. Men bara för att jag inte fick någon praktik genom arbetsförmedlingen var det byebye med mig. Visserligen bad de mig att återkomma när jag väl kunde få det. Suck.. Bölade som en idiot efter jag var färdig med mina samtal. Röv.

Bjuder på en bild från studenten, en skitglad & skitfull jag. Som inte brydde sig ett dugg om att jag var arbetslös måndagen därpå. En av de bästa kvällarna i mitt liv, tack alla ni som var där!



Puss & hej.


Anna

Inte arbetsförmedlingens fel, de har sina regler. Det är det jäkla hunddagiset som är kriminellt!



PUBLICERAT: 2009-10-21, 11:49:07 | URL: http://annaieket.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: