2009-10-29
 18:52:38

En rubrik?

Hej!

Fantasin tog slut, därav rubriken hihi!

Har sjukt ont i ryggen idag :( Sträckte nog mig när jag lekte med Ellen igår, suck! Söta djur.

Kvällen var iaf sjukt bra igår, åkte först till Tobbe, Frida & Simon och hälsade på. Drack kaffe & snackade skit, plus tog hål i örat! Tack som fan Frida, blev skitnöjd! Snyggt va? Gjorde knappt ont faktiskt. Frida gjorde det med pistol, första gången jag gjorde det (2005) freestylade hon som gjorde det, alltså piercade med nål. Det gjorde sjukt ont och då hade jag en 1,6mm ring & nu har jag bara ett vanligt läkeörhänge. Riktigt nöjd :)

Det blev inte min sista dag på jobbet idag, ska fortsätta jobba. Men färre timmar, 11-15. Bättre än inget, absolut! Fast glömde fråga om det var måndag till fredag, eller bara måndag, onsdag & torsdag.. Vi får se :)

Vad har ni gjort idag?

puss så länge!

 


sannixen

Fint :)



PUBLICERAT: 2009-10-30, 19:42:18 | URL: http://sannixen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: