2009-11-21
 21:34:50

Lista <3

Jag har insett att min senaste kyss: var alldeles nyss.
Jag lyssnar på: all sorts musik.
Jag pratar: gärna för mycket..
Jag tycker om:  Magnus ♥
Jag avskyr när folk: snackar skit.
Min bästa vän är: Natasha
Kärlek är: underbart
När jag borstar tänderna: räknar jag till 60 två gånger.
När jag lagar mat: blir jag nästan aldrig nöjd.
Jag tänder på: kyssar, smek & nytvättade lakan.
Det sexigaste yrket är: Snickare!
Det var gulligt när: Magnus bäddade om mig inatt.
Jag är rädd för: att vara ensam.
Den värsta känslan är: när jag har gjort bort mig.
Den bästa känslan är: att vakna vid magnus sida.
Jag är bäst på: bloggdesigns!
Jag är sämst på: plugga!
Om jag va ett djur skulle jag vara: katt!
Om jag va en insekt skulle jag vara: En dyngbagge (dom verkar ha fett roligt)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: min rosa Hammare!
Jag kommer alltid att vara: kort!
Det finaste som finns är:  kärleken
I sommar: ska jag helst vara smal!
Sist jag grät var: innan, jag har pms och är överkänslig.
Jag kan: sluta bita på naglarna
Jag kan inte: cykla utan händer.
När jag vill tänka går jag: ut och röker.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka!
Min mobiltelefon är: på lagning/reklamation.
När jag vaknar på morgonen: brukar jag somna om
Innan jag går och lägger mig: pussar jag magnus.
Just nu tänker jag på att: denna listan var rätt seg.
Bebisar är: underbara.
Idag har jag: tagit det jävligt passivt.
Ikväll ska jag: glo tv.
I morgon kommer jag: på vattengympa.
Jag vill verkligen: sluta snora!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: