2009-03-02
 20:15:08

Utvärdering imorgon, blä!

Kriterier för betyget Väl godkänt

Eleven resonerar om hur bemötande och specialpedagogiska metoder kan påverka människors utveckling och kommunikationsförmåga.
Eleven diskuterar frågor kring människor i behov av särskilt stöd samt föreslår alternativa lösningar.
Eleven gör observationer, bedömer resultaten samt drar egna slutsatser

jepp, det är vad jag ska skriva om imorgon, så jävla segt. men jag vet ungefär vad jag ska skriva! :) ju mer man skriver desto mer nöjd blir bodil ^^

var ju ej i skolan idag, kändes verkligen som om någon trampat mig i ansiktet imorse :( jobbigt.
men ska dit imorgon, lär bli en jobbig dag, på grund av vad jag lovat mamma & mig själv. men vi får se! :)

puss på er mina sötnosar!


Ebba

Hej!

Vad gör du på Fredag eller imorron?



PUBLICERAT: 2009-03-03, 15:52:30 | URL: http://ebbizzzz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: