2009-03-20
 20:15:02

I'm back!

Hej mina älskade söta läsare!

Har inte skrivit på över en vecka :O hemskt. Skolan har tagit mkt tid, även pendlande och sömn. Är ju inte så långt kvar till studenten nu, och betygen måste fixas. Jaa, jag är alltid ute helt sent och sköter mig inte tillräckligt ^^ faen. men iaf, för mkt frånvaro satte mig ganska i skiten, men nu är allt ok igen. Har bott i eket hela veckan, varit i skolan varje dag och blivit av med IG varningar (nej inte alla ^^). Känns som allt börjar ordna upp sig! Tråkigt nog har jag satt upp min lilla Iller på omplaceringsannons, av olika andledningar som inte hör hit på bloggen. Så gårdagen var sjukt jobbig. Men idag känner jag mig lite piggare, solen har lyst i mitt ansikte hela dagen, UNDERBART.

psoreasis, psoreasis och psoreasis, jävla skitsjukdom :( kliar, svider & ser inte snyggt ut. någon som vill byta med mig?

Imorgon är det kalas hos magnus lillebror & hans sambo, som nu flyttat ihop :) trevligt. och på kvällen blir det poker med lite folk här hemma :)

Städning på högsta grad står på schemat! Änsålänge har jag städat heeeela köket, väldigt nogrannt! Magnus pappa såg det direkt och sa att det var jättefint, kul att höra faktiskt :) Sen har jag fixat lite med kläderna som finns överallt, massor med ren tvätt som ska vikas och upp i garderoberna :) Jag är såååå duktig.

Älskling är också duktig, som renoverar badrummet :) Äntligen har vi komunalt avlopp! Snart är dusch och toalett också fixad dessutom :) Torktumlare, diskmaskin & komunalt avlopp, fan vad det fixas här hemma! :)

Nu ska jag titta vidare på Let's Dance, tycker faktiskt att Laila Bagge ska vinna för hon är sjukt duktig och väldigt snygg!
Puss!


tina

tack för dina kommentarer :D



PUBLICERAT: 2009-03-22, 06:06:06 | URL: http://tinamansson.blogg.se/
moster

Tjenare bruden. Kul att du kommer nästan ifatt i skolan. Kämpa på. Ebba undrar när du har tid att vara värdinna??? Kram gamla moster



PUBLICERAT: 2009-03-25, 13:31:46 | URL: http://gosigmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: