2009-03-03
 17:38:10

blöh, tråkig tisdag.

ja, som vanligt. just nu sitter jag på centralen i malmö och väntar på min buss som går tio i, och då har jag suttit här i en timme.
skolan var ganska seg idag men ändå ok, med vissa undantag. bodil var ganska seg i huvudet idag enligt mig, för rätt många veckor sen berättade hon att min praktikrapport var tillräckligt bra för att jag skulle få utvärdera mot VG, idag får hon värsta dampet på mig och säger att jag ska utvärdera mot G. Men envis som jag är fick jag min vilja igenom, jag skrev mot VG och kände att det gick ganska bra, återstår att se...

ni ska se så fattigt tangentbord jag sitter med här på Sidewalk Express :O mellanslagstangenten/space är som en skumpebräda som man kan trycka ner helt på sidorna, sjukt jobbigt. och resten av tangenterna är så sega så jag måste slå helt hårt så det låter löjligt mkt. precis som om jag är arg!

okej, sen måste jag klaga lite till, på två saker, 1 Telenorförsäljarna som står här på centralen idag, jag gick förbi och då kom en snubbe och sa: Hallå damen, haru tid elle?
Jag tänkte bara vad fan vill du sälja till mig med det jävla sättet, jag sa till honom att jag inte hade tid eller ork och fortsatte till pressbyrån, när jag går tillbaka, förbi honom igen, hojtar han: nu har du väl tid? va? va? va?
Jävla idiot!
Nummer två jag vill klaga på är ordningsvakter, okej kanske inte alla. Men varför slänga ut en jävla uteligger och sitter och sover på en bänk? Vem fan stör sig på honom? Personerna som sitter på samma bänk intill honom bryr ju inte ens sig, varför ska då dom jävla tomtarna slänga ut stackaren? Usch. Sen idag så var det några killar och tjejer från England som lullade runder här inne med instrument, så de bestämde sig för att spela lite, det var ganska fint, men absolut inte högt eller störande, men fram kutar denna svenska stolta ordningsvakt i sin fula gula reflexväst och idiotförklarar dom och ber dom dra.
Att han istället bara sket i vilket... hur orkar dom? negativa tråkiga människa. Vi andra bara njöt av musiken ju.

Sen lite positivt får jag väl slänga in...
Det är HUNDRA DAGAR KVAR TILL STUDENTEN IDAG! 100! Sen är man fri som en fågel och fattig som en lus ^^
Något annat som också är positivt är min fina klass, fan vissa dagar hatar man er värre än pesten, andra dagar är vi verkligen bäst tillsammans, ett riktigt team.
Natasha ska väl också få lite kredit, hon är ju min bästa vän, en riktig klippa i mitt liv, älskar dig gumman och det vet du, skulle aldrig klara mig utan dig. <3
Meeeeeeeeeer positivt? ja, imorgon ska jag övningsköra med mammi, och sen ska vi sola :)

Nu ska jag snart logga ut och gå till bussen!

Puss på er!
Extra pussar till: Pappa, stackaren! Mamma, för hon är bäst! Magnus för han är min! Natasha för hon är yr!


Clara

Död åt telesnorförsäljare! Kan man inte börja göra "Ingen Reklam, Tack"-skyltar som man kan ha på sig på stan? Jag hade lätt burit den om man sluppit såna idioter! :P Hihi. Puss på dig gumman!


Poffe

Haalloooooj! :D



PUBLICERAT: 2009-03-06, 08:59:21 | URL: http://lifeofpoffe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: