2009-07-24
 16:08:57

oaktiv?

Ganska! Kan inte komma på vad jag ska skriva om längre.
 
Idag kommer iaf Jesper ner hit, vi ska köra upp och hämta honom sen! Först ska vi fylla ett släp med Valmo-rester som har varit över hela trädgården. När vi gjort det ska vi till tippen i Svedala och slänga det, sen kör vi uppåt! Första stoppet är hos Mormor & Morfar, där ska vi byta bil så Magnus får tillbaka sin egen. Sen kör vi till Eket, hälsar på och som sagt hämtar Jesper.

Idag har jag städat och så här hemma, inte så mycket att städa egentligen. Bara dammsuga och så. Lite disk som ska undan sen är det klart. SKÖNT :)

Jag vill ha en bebis >.< känns som om alla runt om mig har barn, och det vill jag också ha. blir ju antagligen inte förrän vi har renoverat färdigt :( så segt. Natasha får ju sin Bebis i januari, Jessica fick sin igår, Simon fyller 1på onsdag. osv..osv.

Pratade med Emeliesnutt igår, har ju inte pratat sen studenten. Hon ska komma ner hit snart och ha myspyskväll med mig! :)

Nä åter till städningen innan Magnus kommer hem!

puss! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: