2009-07-28
 17:02:10

Lista

Jag har insett att min senaste kyss: var lika underbar som alla andra :)
Jag lyssnar på: American Idol som är igång på tvn.
Jag pratar: alltid för mycket.
Jag tycker om: kramas!
Jag avskyr när folk: ignorerar en.
Mina bästa vänner är: natasha & jesper.
Min första vän heter: Clara Roos
Kärlek är: Magnus
När jag borstar tänderna: räknar jag till 120
När jag lagar mat: så blir det alltid misslyckad.
Jag tänder på: Kyssar
Det sexigaste yrket är: nått som har uniform.
Det är charmigt när: någon får mig att skratta
 Jag är rädd för: ensamhet
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: lycka!
Jag är bäst på: ?
Jag är sämst på: att laga mat
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund.
Jag kommer alltid att vara: tillsammans med Magnus
Det finaste som finns är: min förlovningsring
I sommar: har jag varit iväg med husvagnen, festat & varit arbetslös.
Sist jag grät var: ha, för första gången så kommer jag inte ihåg.
Jag kan: om jag vill
Jag kan inte: matrester i vasken.
När jag vill tänka går jag: in på lunar och läser gamla blogginlägg.
När jag bakar så bakar jag: något som blir bränt.
Min mobiltelefon är: snygg men kass
När jag vaknar på morgonen: vill jag somna om.
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
Just nu tänker jag på att: jag snart ska laga mat.
Bebisar är: vackra
Idag har jag: inte gjort ett skit.
Ikväll ska jag: städa?
I morgon kommer jag: åka till ekeby på kalas :)
Jag vill verkligen: ha ett jobb.

slut, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: