2009-01-11
 17:39:16

uuuuuusch..

idag mår man som man förtjänar, både jag magnus och jesper. haha. hade en rolig kväll igår. tack jesper!

nu sitter jag i bilen med älskling, :) vi är och tankar på shell i åstorp.
jag älskar dig!

Imorgon blir det fan skola. Jävla jävla skola. Önskar att jag gick ett annat program. Tur jag har dig Natasha. Utan dig hade jag hoppat av för länge sen.

Klockan sju ikväll kommer magnus familj hem till oss, hans mamma, pappa & hans fyra bröder. Vi ska käka pizza och umgås :) Treeeevligt! Hans ena bror har varit ute på sjön typ hur länge som helst så nu när han är hemma får man passa på att samla ihop familjen :)

SEN SKA JAG FAN SOVA! nej men eftersom jag har vänt helt och hållet på dygnet får vi se hur det blir med det. Jeffla mög. Gick och la mig vid 8 imorse, då hade jag suttit inne hos Jesper och sjungit med till Queenlåtar flera timmar. Stackars älskling gick hem mkt tidigare, hehe.
Längtar som fan tills sommaren, då är det fest & hundvalp som gäller. Bara hejdå med skolan, kommer nog inte ens åka dit och hälsa på en enda gång efter jag har slutat. Björnekulla hälsar jag fortfarande gärna på, för där finns människor man älskar, även om många gått i pension.

så illa jag mår just nu. blä.

skriver senare, puss och sånt!


Lina

Besök gärna min blogg och kommentera både inlägg och bilder :D

KKram Lina :)



PUBLICERAT: 2009-01-11, 17:48:53 | URL: http://linnnaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: