2009-01-26
 17:20:40

uttråkad :O

nu är det mörkt ute :(
på onsdag ska jag nog leka med natti efter skolan, hon ska jobba så jag får sitta där och glo :P

tycker att alla ni som läser ska bli medlem här, http://www.gratismode.se/?c=40815
jag får 50 poäng för varje medlem via den länken, och poängen går till presentkort på kläder :D
även ni som blir medlem där får 50 startpoäng!
hatar egentligen sånt, men 1000kr på Nelly.com hade fan inte varit fel :)
ja natasha, jag tvingar dig :)

magnus har fortfarande inte gått upp än, irriterande.

pluggpluggplugg, jag hatar candide. :O men jag har nästan lyssnat på hela och jag förstår vad den handlar om! Det är synd om killen ;)

nej nu ska jag städa och sånt! vi hörs senare maybe :)

puss & sånt :)


nattys

candide is a very sick person!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: