2009-01-22
 08:43:23

tågresa, :)

för en gångs skull känner jag mig pigg och glad på morgonen, tack!
försov mig idag, jag är så kass. jag och mina dåliga rutiner, måste lägga mig i tid i fortsättningen.
idag ska jag hem till mamma & pappa :) skönt. måste hämta salva till psoreasisen och sånt skit, jävla mög som bara blir värre. någon som vill ha det istället för mig? men ja man ska väl vara glad att man bara har det och inte något annat.
Hjälpte Natasha med läxorna igår, så det blir varmchokladlattehuset idag när jag kommer fram, du är bäst gumman.
hoppas det blir av imorgon, vill verkligen. men är sjukt nervös, blir pirrig bara jag tänker på det. men tack Ronja & Elin för era tips och åsikter.
Jag stör mig sjukt mkt på att jag missade programmet om Obama i förgår :( ingen tomte som spelade in det?

25 minuter kvar på resan, skönt. Är sjukt trött på att pendla redan, men inte så långt kvar. Bara några månader, bara...
Sen är det studenten, fyfan vad jag längtar. Ska bli så jävla skönt att slippa allt, slippa alla räliga lärare och tjaffs.
Nytt liv väntar.
Och dessutom ska magnus och jag bli med valp ;)

Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg, vet bara typ en tredjedel, lägg in en kommentar vettja så jag har lite koll :P

Lyssnar på Special D, blir alltid glad när jag lyssnar på deras musik, helt underbart, speedande, åh.
Mitt internet bråkar :O Hoppas jag kommer kunna publicera inlägget.

Jesper & Natasha, bara så ni vet är ni mina bästa vänner, det finns inga andra som är så bra som ni.

Religion, svenska och natur är det som väntar när jag kommer till skolan. Väldigt trevligt, not. Eller jo religionen, Karin är bäst. Carina på svenskan är faktiskt helt ok, och numera älskad av klassen eftersom hon har varit sjuk och inte fixat vikarie. Rolig andledning att bli omtyckt för :P Naturläraren är verkligen kass, man förstår ingenting och hur mkt man än frågar så säger hon bara; vi tar det sen efter lektionen. Ska man behöva stanna kvar efter lektionen för att få svar på frågor angående ämnet? Jävla kass. Saknar Ann som vi hade i Natur A mkt mkt bättre, hennes lektioner var roliga och man förstod väldigt mkt, fick fan mvg. Nu ska jag vara glad om jag klarar ett G....

Nu pratar jag med Natasha i telefon som är dampig, stackars tös. Mitt tåg är försenat så hon får vänta.

skriver senare, puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: