2009-01-16
 00:59:26

systeryster!

Vet inte om du läser min blogg Clara, men jag tycker fan synd om dig. Så jävla tråkigt när allt bara vänder. Vi hoppas på pressbyrån iaf. Jag håller tummarna! Saknar dig som fan iaf :) Hoppas vi kanske kan ses imorgon. Älskar dig. Så du vet.

Hm.. Ja idag har jag inte gjort ett skit, jo diskade nyss. Duktiga jag. Magnus gick och la sig redan vid 10, tröttis. sen har jag bara legat framför tvn, pratat i telefon och spelat fattiga onlinespel, jag vet jag har inget liv.

saknar dig elin, jättemkt. hörde på cascada - every time we tuch när jag stod i duschen innan, när jag hör den låten tänker jag på våra stunder, dagar, veckor, när vi kunde sitta uppe hela natten och bara vara. fan, jag saknar det. när vi festade tills ingen hade koll på något, när vi körde moppe helt fulla från byn (vi körde så sakta att man kunde gå om den jävlen), när vi grät tillsammans, när vi skrattade tillsammans, när vi åkte hem till tallinger mitt i natten och hoppade studsmatta. jag minns varenda sekund. lin & ica, så kommer det alltid att vara. tänk, du fick upp mig ur mina deppigaste stunder, du sjukanmälde mig när vi bara låg hemma och skolkade, du fanns där i vått och torrt.. jag älskar dig, bara så du vet.

min hals tar kål på mig, jävla mög. ska iaf till skolan imorgon och hämta läxor, sen fly innan bodil eller inger ser mig. ska även träffa johanna en stund, och förhoppningsvis clara också.
tog tempen precis, haha, 38,8 plus en halv grad, den jävla tempen började pipa. typ, varning du har feber!
skumisch.

jag älskar dig magnus <3

nu ska jag väl glo på tv ett par timmar till sen sova :)

Godnatt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: