2009-01-15
 00:59:39

snyft,

ögonen rinner hela tiden, näsan rinner hela tiden och halsen gör väldigt ont.
fortfarande önskar jag mig ett bad och massage.

du är så jävla underbar. ja du.

ingen skola imorgon heller, jag är inte tillräckligt frisk. nu börjar jag få fett mkt ångest över att jag missar så mkt som jag gör. men fan jag är inte frisk.

i förmiddags var här snickare som skulle sätta dit det nya fönstret sen inbrottet, puckona hade fått fel fönster så det blev inget med det idag. en vecka till ungefär får vi vänta. jävla getter.

skulle egentligen ringt doktorn idag, men jag kände mig bättre i förmiddes så jag sket i det.. dumt nog. nu börjar jag allvarligt tro att jag har halsfluss. blä som fan.

tittar på tv nu iaf, dödlig fångst står på, sneglar ibland. hur fan kan man vilja jobba med sånt?
helt farligt.

shit vad jag mår kasst. tur jag har magnus, älskling.

hörs imorgon. puss / roos.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: