2009-01-26
 00:50:25

skola imorgon, tur jag har sovmorgon!

sovmorgon imorgon, börjar halv elva! :) hääärligt.

är så himla nöjd med mitt hår, glad att jag klippte av så mkt! har det uppsatt nu, känns konstigt med sånn liten toffs.

Designade klart Nattis blogg innan, blev väl ok :) jag är verkligen en amatör så klaga inte! Tack för hjälpen iaf, Ronja! :)

HTML koder är typ kul i 10minuter sen vill man spy. Natti, du är skyldig mig en kopp kaffe i skolan imorgon! :P


Jesper skrev ändå - å sånt- innan, jag har lyckats smitta av min dåliga svenska på någon som ändå har klagat på mig! :O

Jag är bäst :)


Maten blev skitbra innan, mätt som en get! Imorgon blir det spyttipanna :O


Efter skolan ska jag hem till Clara & Robin och hälsa på, dom har skaffat kattunge, helt översöt, den heter Yamaha :) Så vi ska fika, jag clara och mamma :) väldigt trevligt. slipper man sakna ihjäl sig innan man ser dom igen!


Åker hem till mamma & pappa över sportlovet, ska övningsköra :O håll er inomhus! jag vet inte ens vilken pedal som är vilken, och jag ger upp direkt när jag blir nervös. första gången jag körde fick jag motorstopp vid en korsning, så kom det en gubbe bakom mig som började tuta och skit, så jag fick panik och kunde knappt ta mig därifrån. morfar sa till mig att nästa gång det händer ska jag gå ut ur bilen och fråga vad hans problem är :P snäll morfar jag har!


Usch, körkort ? jag....neh...

matte b innan studenten? verkar så. SUG!


Jesper, vill bara tala om för dig att du är en av de bästa människorna i världen, och jag är glad att vi lärt känna varandra.


NU SKA JAG DUSCHA!


ilovemagnus,

pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: