2009-01-13
 21:48:18

sjuksjuksjuk..

fortfarande sjuk, nästan värre idag. halsen helt svullen och öm, näsan helt täppt och febern är ganska hög.

önskelista :
1, badkar
2, massage
3, att bli frisk.

Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit, bara pratat i telefon och tittat på tv'n. Borde typ städa egentligen, men jag orkar inte.

Har tvättat mina älsklingsskor i tvättmaskinen idag, dom ligger fortfarande kvar, hoppas de har överlevt. DCshoes ftw.

redovisning imorgon på barn & musik, den missar jag. jävla helvetes mög. jag hade nästan hellre varit i skolan än legat här i soffan. 

fick ny tandkräm av magnus idag, den pepsodent white! jag tyckte faktiskt den funkade rätt bra, var tvungen att testa direkt ! Fick även Cilit Bang! haha, det funkar fan på allt. Och slutligen fick jag bafucin, så jag kan andas och prata.
Tack älskling.

jag säger bara en sak, vissa männskor är helt enkelt bättre än andra.
magnus, natasha, jesper <3


puss och kram, gå och sug på en skumbanan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: