2009-01-12
 15:44:58

på väg hem, äntligen.

Sitter på tåget nu, skönt. Är supertrött. Skolan var väl helt ok idag, barn&musik, engelska sen svenska, sen tog den dagen slut. Det jobbiga är att vi har fått sjukt mkt läxor, jävla get lärare planera bättre.

Är superförkyld! Näsan rinner, ögonen rinner, det gör ont i öronen och i halsen. Tycker faktiskt lite synd om mig själv. När jag kommer hem blir det massor med te och tv-tittande! Skönt att det är typ städat hemma.

Min mage kurrar, Jesper kom hem till mig och laga mat!

Fick iaf äntligen träffa min älskade Natasha idag, så skönt det var att se dig gumman! Jobbigt att du är borta hela förmiddagen imorgon, när b&i kommer slakta mig ^^

Ångest.

Jag älskar dig Magnus.

Skriver väl sen! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: