2009-01-30
 23:30:10

nu var det gjort :)

yeah, var på house of pain idag klockan tre, det gick hur bra som helst! ont som fan gjorde det iaf.

nu sitter jag, magnus och jesper och tittar på film :) var och hämtade vår nya soffa innan! :D Så jesper ska få vår gamla. I will miss it!

Är så sjukt trött just nu, somnar snart. Kommer somna sittandes i fåtöljen!

håller på att göra en design till min kusselin, bara för hon tyckte min var så snygg! Lite stolt blir man ju faktiskt! Dessutom har jag en stor head, vilket är grymt coolt. Ronja ville genast också ha det x)


Hanna säger:

såg att du fixat en URsnygg design på din blogg! Har du lust att göra en enkel sån till mig me?

Nej vad säger ni? ska man däcka här i fåtöljen? Vad gör ni ikväll?

puss & gull.


natty

fin ny design :), japp då var det gjort.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: