2009-01-29
 16:28:53

my weakness is that i care too mutch

blä, jag måste sluta tänka. kan någon stänga av min hjärna?
jag vill inte bry mig om vad andra tycker.
jag vill inte bry mig om hur alla mår, (de som inte bryr sig om mig)
jag vill inte undra vad folk tänker om mig.
bläbläblä!

sitter på bussen nu iaf, på väg hem. helt slut i rutan, min hjärna går på högvarv. det är fredag imorgon iaf, gah. ynas ringde mig innan, han hade fått för sig att det var idag jag skulle dit. hehe.

segare än segast i skolan idag, tur jag har natasha. projektarbetet verkar ju sluta lyckligt iaf, haha. en krona räcker till fyra måltider för en person i gambia. och vår klass har fått ihop några tusen tillsammans. :) och kabare i februari, med sång, dans, teater, teckenspråksuppvisning, fika och lite loppis, fin fint!

jag och natasha blev sena idag, jag var inte på knutan förrens 54, svårt att hinna upp till filborna på så kort tid kan jag säga. men lärarna sa faktiskt inte så mkt, för en gångs skull. emil som jag har i barn & musik undrade varför jag varit borta så mkt och sa att han saknade mig, ganska sött ^^ but i dont belive him. moha!

fredagfredagfredagfredag, nu kan jag inte skriva det fler gånger för hjärnan har lagt av.

skriver senare eller imorgon. får ladda upp lite bilder här också! :)

puss & sånt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: