2009-01-09
 01:21:02

jobbigt värre...

när allting börjar bli bra igen så kanske det skiter sig helt och hållet? nej fan, så får det inte bli. då blir jag less.

ingen skola imorgon heller, varken för mig eller natasha. på måndag börjar allvaret igen, eller hur gumman?
fan att man kan må såhär.

jag saknar sommaren något sjukt mkt, när vi satt på deras uteplats, spelade kort tills det blev helt mörkt, grillade, drack, skrattade och njöt. allt förändrades när graderna sjönk...
sen försvann dom, lite väntat men ändå inte. fan vad jag saknar dom. suck...

du är så jävla underbar!

jag läntar tills sommaren, till studenten, till valpen, tills blommorna slår ut, tills alla bekymmer försvinner..
iaf en liten liten stund.
sen när sommaren är slut är man vuxen, förhoppningsvis en arbetare(?), en människa som måste hålla koll på en massa pengar, stressad, irriterad.. ja fan vad man längtar.

lämna mig inte, okej? 

hejdå!
 
 / roos



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: