2009-01-20
 22:23:33

helt ok dag idag!

Pratade i telefon hela morgonen och sen flummade jag med tina första lektionen, sen kom min Natasha som skaffat linser och äntligen kan se denna hemska värld.
Nästa lektion satt jag och malyn och flummade, diskussionsuppgifter ur boken människor i behov av stöd.
Sista lektionen var vi lediga :)
Gick och beställde tid på house of pain :O Natti också! PANIK!

Resan hem var nog den segaste någonsin, tog tåget som blev helt jävla sen så jag missade bussen med två minuter från centralen, så jag fick sitta där och glo i en timme, utan batteri  på mobilen, ÅNGEST.
Det ändå positiva var att busschauffören missade min hållplats så hon stannade precis utanför huset, slapp gå mina hundra meter ;D haha. Latoxe!

Älskling är sjukis, men han ska jobba ändå. Tycker duktigt synd om honom, tror att det är jag som är smittokällan. Puss på dig älskling.

Mamma är också sjukis, lunginflammation, stackare som fan. Kommer vara hemma från jobb minst en vecka. :(

Du måste komma ;(

Nu ska jag nanna tror jag? eller chatta med clara en stund till iaf, som inte läser min blogg :O taskmört!

puss & sånt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: