2009-01-12
 23:47:50

en timme senare...

jag bloggar för ofta, bara så ni vet. men jag älskar er ändå :)

38,2 säger tempen, ska man lägga på en halv grad när man tar den i örat? har för mig det. Isf har jag andledning att må kasst.

kan någon annan hosta åt mig?
kan någon annan snora åt mig?
kan någon annan ligga här i sängen och bara sega ur?

fan vad jag saknar tobbe, frida och simon... och sommaren... take me back?

jag kan inte sluta tänka på skolan, hur jävla kass jag är. men fan, snart studenten. jag längtar. den dagen ska jag bara må bra, alla vännerna jag älskar vill jag ha hos mig och även några lärare från björnekulla som tänker komma, familjen och släkten... det kommer bara bli underbart. jag ska inte gråta en enda tår för att jag kommer sakna klassen eller lärarna, fuck det. jag ska precis bara njuta. bara bara njuta.

jag älskar att bo här nere i huset, men önskar bara att några bodde närmare... men körkort sen bil, sen blir ni inte av med mig där uppe! då kan jag storma er när jag vill.

ska kanske sova snart? jobbigt när man knappt kan andas. jag som skulle sova kl 10 :/

kram och puss, jag vill vara en bomullstuss! <3





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: