2009-02-12
 18:37:09

trött & mätt!

tjena!
skolan igår var ok, förutom en spydig snobb i min kära klass som säger att jag är agressiv! dessutom kallade hon mig för en tickande bomb.
tycker ni att jag är agressiv? det är jag inte. jag bara visar starkt när jag tycker att folk är idioter! :)

nu ligger jag och magnus i soffan, har precis krängt pizza, mums. tack älskling! just nu ligger han på min arm och störar sig, och jag låtsas som om jag inte ser honom, snart får han damp. ne, nu måste jag pussa honom ^^ han vann! blä.

sportlov nu, FYFAN VAD SKÖNT! :D ska vara uppe i Eket heela veckan, ska plugga & övningsköra! Duktig jag är.

ikväll ska jag baaaara ta det lugnt, eller ja, ska städa & diska lite. men i lugn och ro! samma gäller imorgon, och när magnus kommer hem ska vi upp till eket! dessutom fyller min älskade mamma år imorgon!

nu ska jag nog pilla ihop en blogg till min kusins sambo.

puss & hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: