2009-02-05
 18:07:16

köttbullesallad?

haha japp, det käkade jag nyss. mobba inte, det var sjukt gott :) jobbigt värre är att jag brände mig på hakan när jag skulle kolla om magnus pasta var färdig, kommer få ett fett märke, brände bort en bit skin :( och nu forsar det sårvätska, ajajaj stackars maj.

skolan var rätt soft idag, störde mig sjukt mkt på en person bara, så jävla snobbig. gå och köp dig ett liv.
projektarbetet verkar ändå bli en flopp, tur jag inte ska stå på scen och göra bort mig.
usch. finns nog inget värre, och det lär nog komma rätt så mkt folk. ångest.

imorgon åker älskling och jag upp till eket över helgen, antagligen festa lite imorgon och bara ta det lugnt på lördag & söndag.
sen är det snart sportlov och då ska jag bo hos mamma & pappa :) ska bli kul. ska plugga som fan till körkortet och övriga skolan. Mamma ska hjälpa mig som fan. tack för det!
Ska tentera upp arbetssätt och lärande i mars och ped & soc verksamheter i maj.
Det enda jag inte hinner fixa är matten, men den klarar jag mig utan. Funderar på att läsa vidare till socionom och då behöver man inte MaB. Så det så! :)

du är den finaste av de finaste :)

nu ska jag städa & diska en stund, blääää!

puss


natty

KLANT! hur kunde du bränna dig så? :S och va fint litet meddelande mitt i bloggen ja fick :) ja vet att ja är finast. pussss <3



PUBLICERAT: 2009-02-05, 18:48:28 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: