2009-02-15
 23:49:28

hos grannarna ^^

hey, börjar fan med att skriva att jag saknar natasha. har inte pratat med henne sen i fredags :O knas.

ångest över studenten, typ hundra dagar dit, ja och lite till. hur fan ska jag hinna? ska iaf plugga som fan denna veckan, ska bo hos mamma och pappa tills på söndag :) skönt.

sitter inne hos grannarna nu, najs. har varit hundvakt typ hela dagen, till världens bästa hundar. Majsan & Katla :)

morgondagens att göra:
ut och gå med doggiesarna ^^
städa
basta!
käka lasange, äntligen.
ja osv.

natasha är ändå sötast, som lägger upp bilder på studentklänningar på sin blogg, allt för att jag ska noja om hur nära studenten är ;) jag är typ övertraditionel egentligen när det gäller studenten, jag vill ha vit klänning ^^ men ändå inte. om man bara vägde 20kg mindre :( fast i fredags & igår fick jag höra att det såg ut som om jag hade gått ner i vikt, trävligt. var därav tvungen att väga mig och japp jag vägde mindre än sist. men ja, inte tillräckligt mkt mindre. hate my self.


nu ska jag myspysa med mina älskade grannar :) <3 hörs imorgon era gastiga jävlar.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: