2009-02-04
 21:27:33

helt slut.

jag har inte rökt sen klockan tjugo över tre idag.. :) jag ska sluta.
ja, jag har rökt från och till sen sjunde klass, jag erkänner. men nu slutar jag så nog om det.
andledningen till att jag slutar är för två andledningar det är dyrt och det är ohälsosamt.

har varit ute och gått ikväll, helt omysigt, det regnade som fan men jag gick ändå ^^ känner mig rätt nöjd nu! ska försöka ut och gå varje dag, jag måste verkligen, jag mår mkt bättre då. :)

nu ska jag snart gå och lägga mig, jaa innan klockan tio :O haha. jag måste få rätt på allting.

föresten så lagade jag världens godaste middag till mig själv innan, nästan samma som jesper lagade i helgen. Sallad & kyckling :) Det blev underbart gott. Mätt som en ko blev jag också. :) Magnus åt micropizza, hah! Mer god mat till mig ;)

Hoppas jag lyckas fortsätta med allt detta :) Ska dessutom sluta bita på naglarna! och fixa skolan.
Hela sportlovet blir plugg :(

Nu ska jag gå och lägga mig! :) Ska upp 5 imorgon.

puss & kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: