2009-08-09
 00:12:48

Lista, för klockan är tolv och jag inte kommer på något vettigt att skriva om?

Ditt namn? Diana Erika Felicia Roos
Födelseår? 1990
Hur lång är du? 155,5cm
Spelar du något instrument? Har spelat blockflöjt och kan en låt på piano
Har du fått nån kram idag? Ja
Dina första tankar när du vaknar? Fan, är klockan redan så mycket!
Är du hungrig? Ja
Vart befinner du dig just nu? Hos mina föräldrar
Biter du på naglarna? ja, tyvärr.
Vad har du för färg/model på trosorna/kalsongerna? vita hotpants
Vad är du bra på? att vara social
Har du några husdjur? 2katter hos mor&far och en hemma :)
Vem är snyggast? Inte jag iaf.
Vem vet mest om dig? Natasha
Vad vill du ha just nu? Jag vill få tag i Magnus
Ditt mål i livet? Just nu: Skaffa jobb.
Rädd för? Ensamhet
Har du körkort? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Douglas Beson Roos (tur jag blev en tös!)
Pepsi eller Coca cola? coca cola
McDonalds eller Burgerking? Beror på vad jag ska äta.
Sjunger du? I bilen, duschen, singstar och när jag är full.
Vad har du för skostorlek? 37-38
Vill du gifta dig? Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast
Din hårfärg? Blondt typ, massa slingor iaf.
Skorna du hade på dig idag? vita tygskor
Grönan eller Liseberg? Liseberg!
Vad sover du i? Trosor.
Kläder du har på dig? svart tubklänning & vit t-shirt
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? Mammas mat & kaffe
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej-de-e-erika
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer.
Sov du ensam inatt? nej,sov med Ämma
Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV!
Vad gjorde du för 15 min sedan? tittade nog på tv med mamma & pappa.
Vad var det senaste någon sa till dig? Jaja
Druckit idag? Nej jag är nykter.
Vad är det för väder hos dig nu? Sommarnatt :)
Godaste glassmaken? hallon
Sover du tungt? Ja, som en död.
Drömmer du mardrömmar? Ja, ofta.
Favoritgodis? Lala!
Hur många kuddar sover du med? Två, men har sju stycken i sängen.
Längtar du mest efter just nu? Pengar!
Vad väntar dig om 10 år? Ja jag har väl förhoppningsvis barn & ett färdigt hus.
Saknar du någon nu? Ja, älskling!
Vill du ha barn? Ja!
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja
Är du snäll? Ja
Är du blyg? Sällan
Tycker du att du har fin dialekt? SKÅNSKA FTW!
Är du modig? var förr...
Har du använt någon hårprodukt idag? Nope
Har du bråkat med någon idag? inte direkt.
Vad har du för planer till helgen? Iiiiingen aning. Långt dit.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Är du sugen på något nu? mat..
 Är 50 cent bra? vissa låtar
Brukar du bada i sjöar om somrarna? nej, väldigt sällan
En bra film? The Women
Vem får en kram? Mamma
Vem får en puss? Magnus
Brukar du läsa horoskop? Läste varje dag när jag pendlare. Aldrig nu.


natasha

hahah douglas beson :p ska börja kalla dig för beson!



PUBLICERAT: 2009-08-09, 13:14:40 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Elin

Hej gumman! Nu är man hemma i kalla Sverige igen. Hehe! Allt bra med dig? Hade du lust att fixa min blogg en dag? :) hihi. Puss, saknar dig !



PUBLICERAT: 2009-08-17, 18:51:48 | URL: http://eejjlin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: