2009-08-02
 13:16:34

Seeeeeeeen morgon!

Magnus och jag gick väl och la oss vid 2-halv 3. Vaknade nu tio i ett :) Vaknade visserligen två gånger innan, först sju och sen elva. Har drömt en massa konstiga mardrömmar. Så nu när jag vaknade sista gången var jag superirriterad! Haha. drömmar är illa. Jag undrar varför jag drömmer så mycket... Det är alltid drömmar om folk jag känner, om grejer som nyss har hänt och om grejer jag är rädd om.

Idag fortsätter som sagt trädgårdsarbetet :) Blir nog att rensa ogräs och leta efter tulpanlökar :O Ingen som känner för att komma hit och hjälpa till? ;) Vi har kaffe.... och arbetshandskar x)

Men frukost först!


1 månad idag till jag och Magnus firar 3 år :) ♥

Hörs sen, puss!


mamma

Du gjorde en annan viktig sak idag, glöm inte att skriva om det!:-D Att du hittade dina nycklar alltså!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: