2009-08-23
 23:40:11

Kväll!

Hej!

Nu är jag hemma igen, har varit hos mina föräldrar hela dagen typ och ikväll har jag varit hos Mormor och Moffi, som hade besök av Nilla och Leffe från Uppsala (nära vänner till familjen). Vi grillade korv och snackade skit. Tittade i min studentkatalog och mitt klassfoto, jag och Leffe (som är över 50år) satt och kommenterade hur folk såg ut osv, hade skitroligt. Var precis som om att sitta och snacka med en tjejkompis haha.

Jag är faktiskt helt slut så jag ska nog sova snart :)

Imorgon ska jag välja en jobbcoach, skicka till arbetsförmedlingen vilken jag vill ha och sen ska jag väl träffa den coachen i tre månader, om jag förstått rätt. Sen efter dom tre månaderna ska jag ut på praktik nånstans och då får jag 1050kr i månaden. Sjukt kul att vara arbetslös? NEJ!

Godnatt på er. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: