2009-08-06
 12:34:59

Godmorgon folket!

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att skälla på Magnus. Jag låg och sov så skulle han väcka mig och ge mig en puss och säga hejdå innan han körde till jobb. Som han alltid gör. Så vänder jag mig mot honom och säger VAD FAN!? skithögt, han fattade nog inte att det inte var med meningen. Hatar mig själv lite, för när folk väcker mig har de bara tur om jag inte skriker på dom. Mamma vet.. Stackaren..

Nu sitter jag bara här och funderar på att klä på mig, hela jävla dagen har ju gått. Har massor att göra. Bland annat frosta av frysen, fixa vidare i trädgården och annat småplock.

Vi hörs senare :)


Elin

Hej gumman! Allt bra med dej? Hoppas det. Har du lust att fixa min blogg någon dag? Har nämligen läst att du gör det för en peng. ; D Saknar dig! Puss & kram



PUBLICERAT: 2009-08-06, 15:08:33 | URL: http://eejjlin.blogg.se/
Anna

Ja, din mamma vet allt om ditt morgonhumör - går i terapi för detta, antagligen resten av livet! ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: