2009-08-03
 10:01:01

Glömde!

Glömde ju skriva godmorgon :) Godmorgon på er! Somnade inte förräns 3 i natt, låg och vred och hade mig halva natten. Sen gick jag upp 6. Tog bussen fem i sju in till malmö, bytte till tåg till helsingborg, träffade Johanna en stund, tog en latte och tog sen bussen mot Ekeby som jag sitter på nu :) i love my dator! Bästa köp någonsin.

Kunde inte äta frukost imorse, mådde skitilla, och det gör jag fortfarande. Blä! Plus att jag har mensvärk... Stackars oss kvinnor!

Tråkigt väder idag, började redan igår.. Är sommaren slut nu? Det regnar i malmö, i stan och hemma hos mamma & pappa. Ja, det åskar till och med! Stackars mammsen som vill ut och gå.

Ytterligare en bekant till som är gravid, fick reda på det nyss. Alla skaffar barn, orättvist. Nej mamma, jag är inte inne på att bli på smällen!

Nu orkar jag inte skriva mer, är helt skakis och illamående. Hörs sen!

pussenussmuss!


Anna

Jag ÄR ute och går. Mellan husen alltså, hjälper hitteongen med flytt och städning. Nä, spar bäbisen ett tag till. Du absolut MÅSTE ha körkort först. Och jobb. :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: